Tytuł działania
Opracowanie szkoleń cyfrowych z zakresu obsługi klienta.
W ramach działania
Opracowaliśmy na bazie obowiązujących w KAS standardów obsługi klienta i udostępniliśmy 10 kursów e-learningowych poruszających poniższe zagadnienia:
1. Wstęp do standardów multikanałowej obsługi klienta;
2. Standard obsługi bezpośredniej;
3. Wymagający klient, jak sobie poradzić;
4. Standard obsługi mejlowej;
5. Rozmowa wychodząca;
6. Rozmowa przychodząca;
7. Kultura komunikacji i podstawowe zasady efektywnej komunikacji;
8. Usługi multikanałowe;
9. Standard obsługi osób ze szczególnymi potrzebami;
10. Profesjonalny wizerunek pracownika urzędu skarbowego.
Cel działania
Przygotowane kursy e-learningowe wspierają podniesienie kompetencji dotyczących obsługi klienta, a tym samym wpływają na jakość tej obsługi. Realizowane działania przekładają się na pozytywny odbiór przez klientów oraz pozytywny wizerunek resortu.
Źródło finansowania
Działanie wykonaliśmy w ramach projektu „Doskonalenie standardów zarządzania, obsługi klienta oraz podnoszenia kompetencji pracowników Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)". Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.