POWER Obsługa klienta (Kursy e-learningowe z obsługi klienta)

POWER Obsługa klienta (Kursy e-learningowe z obsługi klienta)

POWER Obsługa klienta (Kursy e-learningowe z obsługi klienta)

 

 

Tytuł działania

Opracowanie szkoleń cyfrowych z zakresu obsługi klienta.

 

W ramach działania

Opracowaliśmy na bazie obowiązujących w KAS standardów obsługi klienta i udostępniliśmy 10 kursów e-learningowych poruszających poniższe zagadnienia:

1.       Wstęp do standardów multikanałowej obsługi klienta;

2.       Standard obsługi bezpośredniej;

3.       Wymagający klient, jak sobie poradzić;

4.       Standard obsługi mejlowej;

5.       Rozmowa wychodząca;

6.       Rozmowa przychodząca;

7.       Kultura komunikacji i podstawowe zasady efektywnej komunikacji;

8.       Usługi multikanałowe;

9.       Standard obsługi osób ze szczególnymi potrzebami;

10.   Profesjonalny wizerunek pracownika urzędu skarbowego.

 

Cel działania                             

Przygotowane kursy e-learningowe wspierają podniesienie kompetencji dotyczących obsługi klienta, a tym samym wpływają na jakość tej obsługi. Realizowane działania przekładają się na  pozytywny odbiór przez klientów oraz pozytywny wizerunek resortu.

 

 

 

Źródło finansowania

Działanie wykonaliśmy w ramach projektu „Doskonalenie standardów zarządzania, obsługi klienta oraz podnoszenia kompetencji pracowników Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)". Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Pliki do pobrania