W latach 2021 – 2023 zrealizowaliśmy projekt pn. Doskonalenie standardów zarządzania, obsługi klienta oraz podnoszenie kompetencji pracowników Krajowej Administracji Skarbowej (KAS).
Całkowity koszt realizacji Projektu wyniósł 10 784 632,71 zł, z czego 84,28 % pochodziło z dofinansowania UE.
Dzięki dofinansowaniu unijnemu wzmocniliśmy funkcjonowanie resortu finansów, w tym Krajowej Administracji Skarbowej (KAS), w strategicznych obszarach działalności. Objęliśmy wsparciem głównie aspekty związane z zarządzaniem w KAS, obsługą klienta, znajomością najczęściej wykorzystywanych w pracy KAS języków obcych, kulturą organizacji czy stosowaniem prostego języka w kontakcie z obywatelami.
Unowocześniliśmy też wewnętrzną platformę e-learningową resortu finansów i wzbogaciliśmy jej ofertę o nowe materiały edukacyjne. Dzięki nowemu zapleczu w postaci studia nagrań zapewniliśmy miejsce do wytwarzania nowych, profesjonalnych edukacyjnych treści.
Działania projektowe realizowaliśmy na podstawie porozumienia zawartego w ramach pozakonkursowego naboru dla działania: 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne, Osi priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
W porozumieniu przewidziane zostały następujące zadania: