Doskonalenie standardów zarządzania, obsługi klienta oraz podnoszenie kompetencji pracowników Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) - POWER

Doskonalenie standardów zarządzania, obsługi klienta oraz podnoszenie kompetencji pracowników Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) - POWER

Doskonalenie standardów zarządzania, obsługi klienta oraz podnoszenie kompetencji pracowników Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) - POWER

Teczka z umową i długopis

 

 

 

 

 

W latach 2021 – 2023 zrealizowaliśmy projekt pn. Doskonalenie standardów zarządzania, obsługi klienta oraz podnoszenie kompetencji pracowników Krajowej Administracji Skarbowej (KAS).

 

Całkowity koszt realizacji Projektu wyniósł 10 784 632,71 zł, z czego 84,28 % pochodziło z dofinansowania UE.

 

 

Dzięki dofinansowaniu unijnemu wzmocniliśmy funkcjonowanie resortu finansów, w tym Krajowej Administracji Skarbowej (KAS), w strategicznych obszarach działalności. Objęliśmy wsparciem głównie aspekty związane z zarządzaniem w KAS, obsługą klienta, znajomością najczęściej wykorzystywanych w pracy KAS języków obcych, kulturą organizacji czy stosowaniem prostego języka w kontakcie z obywatelami.

 

Unowocześniliśmy też wewnętrzną platformę e-learningową resortu finansów i wzbogaciliśmy jej ofertę o nowe materiały edukacyjne. Dzięki nowemu zapleczu w postaci studia nagrań zapewniliśmy miejsce do wytwarzania nowych, profesjonalnych edukacyjnych treści.

 

Działania projektowe realizowaliśmy na podstawie porozumienia zawartego w ramach pozakonkursowego naboru dla działania: 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne, Osi priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

 

W porozumieniu przewidziane zostały następujące zadania:

 

  1. Modernizacja narzędzi szkoleniowych
    (Dostosowanie zasobów Krajowej Szkoły Skarbowości do bieżącego wspierania szkoleniowego projektów edukacyjnych)
    .

  2. Kultura organizacyjna
    (Badanie kultury organizacyjnej KAS i przygotowanie zespołów projektowych do opracowywania i wdrażania zmian)
    .

  3. Prosty język
    (Udostępnienie pracownikom KAS narzędzi edukacyjnych mających na celu dostarczenie i ugruntowanie wiedzy z zakresu prostego języka)
    .

  4. Kompetencje językowe
    (Opracowanie i dostarczenie kursów e-learningowych z języków obcych)
    .

  5. Obsługa klienta
    (Kursy e-learningowe z obsługi klienta)
    .

  6. Zarządzanie w KAS
    (Działania edukacyjne dla kadry kierowniczej, aby zapewnić spójną wiedzę z zakresu zarządzania w całej Krajowej Administracji Skarbowej)
    .

  7. Model kompetencji w KAS
    (Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników KAS oraz opracowania i wdrożenia zaawansowanego kursu e-learningowego z zakresu modelu kompetencyjnego)
    .

 

Pliki do pobrania