Celem projektu „Olimp" jest stworzenie cyfrowej platformy edukacyjnej administracji rządowej dla członków korpusu służby cywilnej i funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej.
Do uroczystego podpisania umowy partnerskiej doszło 19 grudnia 2017 r. w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Strony reprezentowali:
- Kancelarię Prezesa Rady Ministrów – Szef Służby Cywilnej Dobrosław Dowiat-Urbański;
- Krajową Szkołę Skarbowości – w imieniu dyrektora, Arkadiusza Batóg, zastępca dyrektora Ewa Mróz;
- Krajową Szkołę Administracji Publicznej im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego – dyrektor dr Wojciech Federczyk;
- Centrum Informatyki Resortu Finansów – dyrektor Jarosław Abramczyk.
Projekt ma być realizowany w ramach Działania 2.2, Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020. Rozstrzygnięcie konkursu na realizację projektu nastąpi w kwietniu 2018 roku.